Geen lastige klanten helpen

Over een uur komt er een grote potentiele klant en je bent er druk bezig met het voorbereiden voor dit gesprek. Je wilt goed ingelezen zijn over deze klant en deze klant kan een financiële boost geven aan je bedrijf. Het is van groot belang dat je een goede indruk achterlaat en de klant aan je weet te binden. Als de deal doorgaat heb je weer een aantal maanden adem en weet je zeker dat je niet failliet gaat. Helaas kan je je maar niet goed concentreren op de voorbereiding, omdat elke 5 minuten de telefoon gaat en je een klant moet helpen met vragen. Dit is erg vervelend en kan ervoor zorgen dat het gesprek niet goed verloopt. Helaas kan je niet de telefoon over laten gaan, want er zijn veel concurrenten in je branche en klanten stappen erg gemakkelijk over. Het is dus erg belangrijk goed bereikbaar te zijn en dat klanten altijd hun vragen beantwoordt worden. Een oplossing voor dit veel voorkomende probleem is het inschakelen van een telefoonservice.

Een antwoordservice is een dienst waar de werknemers van dit bedrijf de telefoontjes opneemt voor andere bedrijven. Jij kan bepalen wanneer je de telefoon doorschakelt naar dit bedrijf en dat zij de telefoon voor je opnemen. Heb je bijvoorbeeld een rustige dag, dan kan je altijd bepalen om de telefoon niet door te schakelen naar de telefoonservice. Op deze manier lopen de kosten niet op en kan je als ondernemer zonder je zorgen te maken het kantoor verlaten. Ook zullen er geen potentiele klanten naar de concurrent gaan en zullen bestaande klanten niet overstappen. Je betaald de antwoordservice maandelijks abonnement kosten en per gesprek betaal je ook een klein bedrag.

Voor meer info : http://www.bizziphone.com