In de tijd dat we uit heel veel manieren van communiceren met onze klanten en prospects kunnen kiezen, is het moeilijk om de juiste mix van marketing tools samen te stellen. Above of below the line, televisie, radio, bladen, beurzen, social media of toch old school een mailing versturen. Het verdelen van het budget is een enorme puzzel. Daarnaast zoekt iedereen naar de niches om origineel uit de hoek te komen. Relatiegeschenken zijn vaak een niche of aanvulling op het grote geheel. Maar vergis je niet in de kracht van relatiegeschenken. Het ontvangen van een cadeau wordt zeer gewaardeerd en een relatiegeschenk blijft gemiddeld een half jaar in het bezit van degene die het cadeau ontvangt. En meer dan de helft van de mensen weet zich het bedrijf te herinneren waarvan ze het cadeau hebben gekregen. Je bent dus top of mind bij je klanten en relaties. Alle reden dus om relatiegeschenken toe te voegen aan je marketingplan. De keuze aan artikelen is enorm en voor elke doelgroep of doel is wel een artikel te bedenken. Van goedkope weggevertjes voor grote groepen bij bijvoorbeeld beurzen, evenementen of een mailing en fraaie luxe geschenken die aan vaste relaties worden weggegeven of onderdeel zijn van een exclusieve bijeenkomst. Wat uw perfecte geschenk is hangt af van verschillende factoren, zoals doelgroep, doel, budget, branche, bedrijf en filosofie. Uiteraard kunnen onze experts met u meedenken over de mogelijkheden en verrassende voorstellen doen over de inzet van de relatiegeschenken. Uw naam, slogan of tekst kan op het geschenk worden gedrukt, zodat de ontvanger iedere keer wanneer hij het geschenk gebruikt uw naam weer zal zien. Zo blijft u in de gedachten van uw klanten en prospects. Relatiegeschenken zijn een waardevolle marketing tool en zullen hun uitwerking op uw klanten en prospects zeker niet missen. |
Voor meer info : https://www.businessgifts4you.nl/ |